Liputan DiGi Edge di Hulu Selangor

Aku bercadang nak tamatkan sahaja penggunaan DiGi Mobile Data akhir bulan ini. Tapi sebentar tadi dapat msg dari kawan di DiGi memberitahu aku Hulu Selangor sudah ada liputan DiGi Edge.

Aku bercadang nak bagi emak aku gunakan di kampong :-D sebab aku sudah menggunakan Celcom Unlimitted 3G Data Access. Lebih laju sekiranya menggunakan teknologi HSDPA (3.5G). Dari pengalaman aku, pernah dapat speed sehingga 918kbps.
Tapi apa yang aku lihat cuma di atas peta sahaja. Bila aku buat fieltest tak satu tempat yang bertanda oren tu dapat EGPRS (Edge). Tertipu lagi aku oleh orang kuning yang gemuk tu.
Aku ingat orang kuning yang gemuk tu sekarang berada di Bukit Tagar kutip sampah :))

Popular posts from this blog

Kuih Melayu tradisional tidak menggunakan tepung gandum

Sah betik yang aku tanam betik betina. Ada 3 cara mengenali betik jantan dan betina selepas menyemai dan berbunga.