PRK N11 Ijok - Kebebalan Ucapan Anwar Ibrahim


"Dia (Najib) kata saya serang peribadi (dalam kes Altantuya).Saya bukan serang peribadi, saya cuma minta dia jawab samada kenal atau tidak Altantuya? Kenapa orang kanannya (Think Tank Najib), Abdul Razak Baginda boleh terlibat?.

"Kenapa dua anggota unit tindakan khas (UTK) boleh terlibat dan kenapa boleh bahan letupan C4 yang ada tertulis Kementerian Pertahanan digunakan dalam pembunuhan Altantuya Shaaribu?.Saya tidak tuduh, kenapa dia nak marah," katanya sambil disahut dengan tepukan gemuruh kira-kira 800 kaum Tiong Hua yang menghadiri jamuan makan malam bersama Anwar di Simpang Tiga Ijok dekat sini malam tadi. Anwar mengulangi cabarannya ke atas Najib supaya TPM itu menyaman beliau sekiranya mendapati apa yang disebutnya adalah satu penipuan.

Bahagian Mana paling melucukan dalam ucapan Anwar ini?

Suruh Anwar tu beli mercun ... pastu hang cucuh dan cari residue dia .. Boleh nampak ka MADE IN CHINA . Yang tahu mungkin tukang cucuh mercun tu made in mana-mana.

Kena bodoh 800 orang tepuk tangan ...siap ada tertulis kementerian pertahanan... sebenarnya kalau apa yang tertulis cuma C4 dan HAK MILIK KERAJAAN MALAYSIA. Cuba tanya orang ijok yang bekerja di Malaysia Explosive dan Tenaga Kimia Batu Arang. Apa yang tercetak pada Peluru dan bahan Peledak. Kalau ada pekerja SME dan TK di Ijok ini yang bertepuk sama memang lah diorang pun sama bodoh macam Anwar Ibrahim.

kalau dah cerita penipu...kaki berlakon....kata kena arsenik...kata kena suntik hiv....tipu lah macmana pun....tetap ikut pintu belakang yang terlarang....

Tapi apa yang nak di hairankan Al Juburi pun bukan pandai sangat. Ijazah sarjana muda pun tak lepas, setakat dapat ijazah am.

Popular posts from this blog

Kuih Melayu tradisional tidak menggunakan tepung gandum

Sah betik yang aku tanam betik betina. Ada 3 cara mengenali betik jantan dan betina selepas menyemai dan berbunga.