KEMELUT CINTA

"Apabila sebuah percintaan itu diasaskan atas kematian orang lain maka kemelutnya juga akan berakhir bila berlaku kematian"
Pilihan ditangan Yanti untuk berlaku jujur dan ikhlas serta Takdir Tuhan menjemput diantaranya.


Ku tahu hatimu sekeras batu mengharap secebis cinta yang kau angankan. Kau sanggup lakukan apa sahaja untuk mendapatkan CINTA yang tak pasti.

Sedangkan dihadapan mu sebuah CINTA Suci menanti dengan kesetiaan. Sedikit demi sedikit kau hakiskan. Apa diharap padi seberang....

Aku tidak akan cuba melembutkan keras hatimu itu.

Aku juga tidak lagi akan bertanya kemana terbangnya bangau kerana aku rasa lebih tersiksa dipermainkan.

Aku tidak akan menangis kerana kemunafikan cintamu.

Semoga berbahagia sebuah cinta yang dibina atas kehancuran sekeping hati.

Pengorbanan bukan untuk mendapatkan cinta yang tak pasti tetapi untuk mempertahankan CINTA sejati.

Popular posts from this blog

Kuih Melayu tradisional tidak menggunakan tepung gandum

Sah betik yang aku tanam betik betina. Ada 3 cara mengenali betik jantan dan betina selepas menyemai dan berbunga.