Keresahan II

Entah mengapa fikiran aku rasa terganggu

Puas au pujuk hati aku untuk menerima apa jua keadaan yang menimpa diri ini.

Aku tahu, aku bersalah didalam banyak hal kerana tidak mampu memahami hatinya apa lagi mebahagiakannya.

Aku sentiasa mencuba yang terbaik, namum mungkin takdirnya begitu. Aku pasrah atas takdir dari Yang Maha Esa.

Hanya Mu ya Allah yang tahu segalanya dan aku menerima takdir yang ditentukan. Mungkin ini ujian yang terbaik dariMu yaAllah bagi menyedarkan aku dari kelekaan aku selama ini.

Baru sebentar tadi aku berdoa memohon Kerahiman dan Kerahmatan dariMu.

Seperti suatu /'miracle'/ yang tidak boleh aku ceritakan berlaku atas kehendakNya dihadapan ku.

dan aku....

Mulai merasai KEDAMAIAN diHati beransur kembali.

Popular posts from this blog

Kuih Melayu tradisional tidak menggunakan tepung gandum

Sah betik yang aku tanam betik betina. Ada 3 cara mengenali betik jantan dan betina selepas menyemai dan berbunga.