Sakit pada chest sebelah kanan


Rasa sakit yang teramat sangat pada paru-paru sebelah kanan. Ngilu, sengal dan lebam.
Thanks Wati yang membawa aku mendapatkan rawatan dan sentiasa berada disisi. Aku tetap menghargainya. Aku tahu Wati ikhlas dan sentiasa mengambil berat tentang aku, tetapi hukum tidak membenarkan kita distukan:-( Lupakan apa yang baru saja berlaku antara kita.
Allah maha mengethui segala apa dihati kita yang kita sendiri tidak tahu.
"Kadang-kadang Allah sembunyikan matahari.. Dia datangkan petir dan kilat.. kita menangis dan tertanya-tanya, kemana hilangnya sinar.. Rupa-rupanya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi.... Itu pun tidak mampu kita capai dan adakala tidak dihiraukan"

Popular posts from this blog

Kuih Melayu tradisional tidak menggunakan tepung gandum

Sah betik yang aku tanam betik betina. Ada 3 cara mengenali betik jantan dan betina selepas menyemai dan berbunga.