Jun 7, 2008 semakin hampir.. 6k lagi poket aku bocor

Reunion Class of 76 SMK Kuala Kubu Bharu, Hulu Selangor. Pengasas pendidikan sains moden di Malaysia.. Tidak keterlaluan aku katakan kami ini menjadi 'tikus ujikaji'
Ada sesiapa yang pernah dengar Nuffield Sciences yang di adaptasi dari Nuffields School di England.
Hasrat aku nak jemput sama anak yatim dan kanak2 spastik.
Demi sebuah persahabatan...biarlah aku bekerban.
6k yang aku ambil dari peruntukan yang sepatutnya untuk buat full settlement WLJ1417
Akusengaja memilih tarikh tersebut bagi mengalihkan ingatan ku daripada sesuatu peristiwa yang aku cuba lupakan.. begitu juga dengan WLJ1417

Popular posts from this blog

Kuih Melayu tradisional tidak menggunakan tepung gandum

Sah betik yang aku tanam betik betina. Ada 3 cara mengenali betik jantan dan betina selepas menyemai dan berbunga.