Chatting dengan seorang kawan

BUZZ!!!
Kamaluddin Idrus: assalamualaikum
habibi ms: alaikum salam. macamana dapat e-mel saya?
Kamaluddin Idrus: search.. dkt sebulan cari..
Kamaluddin Idrus: dr berbagai sumber..u dulu rajin menulis di web2 blog kan
Kamaluddin Idrus: then i check userid setiap blog yang u menulis
habibi ms: hey, u salah orang kot, memang i rajin menulis tapi lebih kepada artikel untuk majalah.
Kamaluddin Idrus: harakahdaily.. minda mufti?
Kamaluddin Idrus: http://drmaza.com/email_pilihan/?p=19
habibi ms: oh ya, ada i menulis. Apa  yg menyebabkan untuk mencari i?
Kamaluddin Idrus: nak buat gath c76 aritu  7/6/2008
Kamaluddin Idrus: http://smkkkb76.blogspot.com/
Kamaluddin Idrus: https://www.blogger.com/comment.g?blogID=3512235462576426426&postID=9147104732097456854
habibi ms: Astaghfirullah 'al'azim, ulet
Kamaluddin Idrus: kenapa beristifar :-)
habibi ms: Ulek, engkau kah itu? Aku memang tak sangka kamaludin idrus ni kawan berkelahi aku masa kita sama2 form 4, engkau panggil aku tukang cerita. Engkau kat mana sekarang
habibi ms: berapa anak, sekarang duduk di mana?
Kamaluddin Idrus: kat hulu bernam
Kamaluddin Idrus: anak x de lg
Kamaluddin Idrus: sblm buat reunion aritu kitorang cari.. mcm2 cara sampai msg radio beijing
habibi ms: eh, kat mana? dulu aku duduk hulu bernam 10 tahun tak pernah jumpa engkau pun. lepas IPSI tutup, aku pindah ipoh

............................

Popular posts from this blog

Kuih Melayu tradisional tidak menggunakan tepung gandum

Sah betik yang aku tanam betik betina. Ada 3 cara mengenali betik jantan dan betina selepas menyemai dan berbunga.