Permatang Pauh..

Hari ini aku kesana kemari mengumpul maklumat untuk dibawa ke Permtang Pauh. Tanpa maklumat tepat mungkin kempen menjadi sia-sia.

Soal kalah menang akan hanya ditentukan oleh pengundi di Permatang Pauh. Pilih lah siapa yang mereka fikir layak mewakili mereka.

Dengar khabar penyokong Anwar Ibrahim terlalu aggresif disana. Biasa lah kalau dah pemimpin tidak bermoral pengikut lebih lagi lah.

Yang penting dalam gerakkerja disana nanti aku tidak diganggu oleh seorang Ketua Wanita yang tinggi egonya. Ala Ketua Wanita salah sebuah negeri yang kalah kepada PR.

Dalam kesibukan nak bersiap kesana, aku dapat berita 2 orang EXCO negeri Perak dari PKR ditahan oleh BPR. Berita aku dengar dari mereka yang terlibat menahan kedua EXCO tersebut.

Popular posts from this blog

Kuih Melayu tradisional tidak menggunakan tepung gandum

Sah betik yang aku tanam betik betina. Ada 3 cara mengenali betik jantan dan betina selepas menyemai dan berbunga.