MUNAFIK Bila memesongkan sumpah yang dibuat atas nama ALLAH


MEREKA LEBIH PERCAYAKAN AKUAN BERSUMPAH KAP LAM YA NGA DRP MEMPERCAYAI SUMPAH ATAS NAMA ALLAH SWT.

" Wallahi Wabillahi Watallahi ….
Saya, Mohd Saiful Bukhari Azlan bersumpah bahawa saya telah diliwat oleh Dato Seri Anwar Ibrahim pada 26-6-08 iaitu pada tarikh tersebut Dato Seri Anwar IBrahim telah memasukkan zakarnya ke dalam lubang dubur saya. Jika saya berdusta atas pengakuan ini maka saya berdusta terhadap Allah dan saya sanggup menerima azab, laknat dan kutukan daripada Allah hingga ke kiamat "

------------------------------------------------

Demi ALLAH aku mempercayai sumpah yang menggunakan nama ALLAH tanpa mempersoal dimana dibuat, waktu, apa yang ditangannya samaada buluh runcing, bansi, seruling dan sebagainya, selagi tidak memegang benda yang diharamkan.

Aku akan rasa berdosa mempertikai sumpah atau amalan baik seseorang yang dibuat dengan niat kerana ALLAH.

Maka dengan ini,

DEMI ALLAH aku cenderung mempercayai sumpah Saiful adalah benar dan ANWAR BIN IBRAHIM meliwat beliau adalah benar sehingga ANWAR BIN IBRAHIM berani bersumpah dengan nama ALLAH menafikannya.

YA ALLAH kau peliharalah kami dari mendapat pemimpin seorang PELIWAT kerana kami tahu amatlah dahsyat balasan dariMU sekiranya kami diperintah oleh PELIWAT yang Rasullullah sendiri tidak mengakui sebagai umat.

WAULAHUALLAM.



Popular posts from this blog

Kuih Melayu tradisional tidak menggunakan tepung gandum

Sah betik yang aku tanam betik betina. Ada 3 cara mengenali betik jantan dan betina selepas menyemai dan berbunga.