MYSPACE MENGHINA NABI DAN TUHAN - ADIBAH SUNYI

Inilah harga bagi kebebasan yang dilaung-laungkan.
Tidak diketahui samada ianya benar di buat oleh penama tersebut atau ada pihak lain yang mempergunakan nama dan gambar beliau.
Adakah mungkin ini dilakukan oleh 'bangsa pendatang' untuk tujuan provokasi?

Lebih pelik lagi ada 'buddies' beliau dari kalangan polis yang merayu untuk mendapatkan seks. Gambar beliau berpakaian seragam polis. Entahlah.. apa nak jadi.

Aku sudah membuat laporan kepada pihak berkenaan seminggu yang lalu termasuk pihak MySpace setelah cuba menasihatkan pemilik profile tersebut tetapi tidak dihiraukan. Sebaliknya dengan angkuh beliau menemplak orang yang menasihati sebagai 'orang kampong'

MySpace tidak dapat bertindak kerana profile bukan didalam bahasa inggeris walaupun aku cuba untuk menyakinkan mereka.

Aku yakin wanita tersebut bukan pemilik sebenar profile myspace dan blogspot sebaliknya ada pihak yang menggunakan identiti beliau.

Untuk pengetahuan email aku ke JAWI 'bounce' sedangkan email tersebut diambil dari web JAWI dan gagal untuk mendapatkan email JAKIM kerana tidak dipaparkan dilaman web JAKIM.

Popular posts from this blog

Kuih Melayu tradisional tidak menggunakan tepung gandum

Sah betik yang aku tanam betik betina. Ada 3 cara mengenali betik jantan dan betina selepas menyemai dan berbunga.